Monday, August 21, 2017

Dit is wat ek geleer het uit beserings deur die jare

Ik gaan om eerlik te wees, en "mors die tee" (om die waarheid te vertel). Tot dusver het ek 'n geskeurde dyspier (linkerbeen), 'n stresfraktuur (laer terug), 'n (regs) enkelbesering en (regs) kniebesering gehad. Dit klink net traumaties, maar ek moet impliseer dat ek geleer het en so baie gegroei uit met hierdie beserings. Een ding wat ek geleer het, is dat wanneer dit kom by jou helingsproses, almal is anders. Ek het 'n danser wat haar dyspier geskeur direk na my bekend, maar sy genees manier voor ek genees. Die helingsproses is anders vir almal. Daar is baie faktore wat speel in hierdie. byvoorbeeld, wat jy eet, hoe sleg jou besering is, jou fisiese aktiwiteit en genetika kan 'n impak op jou helingsproses het. Ek het geleer meer oor die belangrikheid daarvan om versigtig. Die meeste van my beserings was voorkombaar. Ek het geleer hoe belangrik opwarming, en ook nie oor werk my liggaam. Om my tyd in beslag neem, en om tyd af te neem om te genees. Ek het ook geleer om meer te fokus op myself en my eie verbeterings. Ek probeer my bes om nooit te dans in skoene iemand anders se, en om myself te wees ten alle tye. Hoe kan beserings leer jy om te fokus op jouself? Goed vir my, ek ontken die feit dat ek beseer is omdat ek bang was om 'n breek te neem en tegniek verloor. Sedert my beserings nie gesond sou maak, het ek besluit om in ag neem dat miskien is dit tyd vir 'n onderbreking was. Gedurende daardie pouse het ek verloor 'n ton van buigsaamheid, maar ek het leer om dit te aanvaar en te werk vir dit weer. Beserings is nie pret. My twee ergste beserings sal moet word tussen die geskeurde dyspier, want dit neem baie lank om te genees, of my kniebesering, want dit was die mees pynlike besering Ek het tot dusver gehad het. Na van beserings herstel, ten spyte van die tegniek of buigsaamheid wat jy verloor het, jy nog steeds voel soos 'n beter danser. Ek weet wanneer ek gesond geword tot ek voel vry (Lool!) Dit is absoluut noodsaaklik om jou liggaam. As dit 'n break nodig, dan met alle middele te neem een, want selfs ek 'n baie van die neem van 'n onderbreking geleer. 

Dis al vir nou, ek hoop hierdie pos baat jy in een of ander manier. Ek beveel sterk aan om 'n opmerking te laat! Veral as jy meer idees te voeg, of as jy terugvoer. Ons is lief vir terugvoer!


Disclaimer~ my Afrikaans is now perfek nie,Ek is nie seker genoeg om dit te skryf op my eie, so ek het gebruik om 'n vertaler (to help my spelling)? , en dinge wat ek het nie geweet hoe om te skryf / frase. Die doel is om nie laat ander mense voel uitgelaat lees ons blog boodskappe. Die meeste mense hou nie daarvan wanneer ons net plaas in Engels. Ek wou net die lug skoon te maak! 


Post in English: http://balletforbrains.blogspot.com/2017/04/what-i-learned-from-my-injuries.html?m=1

Instagram:
(@ballet.for.brains)

No comments:

Post a Comment